Оригинална кампания за борба със СПИН проведоха в Мюнхен
23 април 2006, здраве.bg
Мюнхенският център за борба със СПИН (Munich AIDS Help) организира оригинална кампания, призоваваща младежите да използват презервативи.
Агенцията „Старт“ в Мюнхен разработи смела и нестандартна творческа концепция “А ти с какво мислиш?”
Към настоящия момент се смята, че ефективността на пропагандата против СПИН вече е достигнала своя връх и трябва да се търсят нестандартни концепции. Затова агенцията по нов начин се обръща към младежта с тази своя много смела концепция.
Според оценките на експертите, през миналата година в САЩ смъртността от СПИН е намаляла с 19%, но по мнение на специалистите това се дължи най-вече на внедряването на новите методи за борба с болестта на основата на мощни антивирусни препарати, а не на социалните кампании.