Слънцезащитата – мода, търговия или медицина?
платена публикация
Задайте си въпроса: „Какъв е смисълът да имате въздушни възглавници в колата?” Отговорът е очевиден: „Те може никога да не Ви потрябват, но някой ден могат да спасят живота Ви, или да спасят лицето Ви от неприятни белези.”
Същото важи и за слънцезащитата – ако използвате качествени продукти и ги прилагате по правилния начин, те значително намаляват риска от преждевременно стареене на кожата, поява на кожни „дефекти” и рак на кожата.
Хората са живели векове наред без коли и без въздушни възглавници. Живели са и без слънцезащита, но по друг начин – с дълги ръкави, поли и панталони, бялата кожа е била модерна. Днес живеем различно - обличаме се минимално, ходим на почивки в най-горещите месеци и “слънчевият загар” е на мода. Всеки от нас “трупа“ увреждания от UV-лъчи цял живот. Ето защо, предпазването от слънцето и използването на слънцезащитни продукти не е мода или търговия, а медицинска необходимост.
Истината е, че науката все още знае малко за реалната опасност от ултравиолетовите лъчи. Но е сигурно, че те потискат имунната система, ускоряват процесите на стареене като създават свободни радикали и разрушават колагена, и ракът на кожата се среща все по-често и то при съвсем млади хора.
Швейцарската фирма Spirig Pharma AG е единствената фармацевтична (а не козметична) фирма, която предлага на българския пазар слънцезащита - марката
Daylong (Дейлонг). Лосионите
Дейлонг се произвеждат по уникална липозомна технология, която осигурява оптимално проникване в кожата на фотозащитния филм.
Продуктите непрекъснато се усъвършенстват в тясно сътрудничество с експерти дерматолози. В резултат на това, в ЕС и в България се появи и първият в света слънцезащитен лосион, регистриран като ”медицинско изделие” –
Дейлонг актиника. Той е специална формула (без SPF), създадена за максимална защита на хора от високорискови групи.
повече информация за серията Дейлонг
Още по темите: